Teknikträning med CKX

Fyra grader och regn kunde inte stoppa ett helt gäng CKX:are att köra teknikträning i Ängelholm idag. Och, det fantastiska var, att jag märkte inte mycket av varken kyla eller regn. Det var som att vara barn igen i ett par timmar. Dessutom behöver jag det och känner verkligen att jag lär mig nya saker. Inte konstigt att det är kul!

Och vilken proffsig klubb vi har. Både cyklister som redan är riktigt tekniskt duktiga, såna som jag och verkliga nybörjare dök upp. Teknikern Andreas Olsson hade förberett ett välgenomtänkt upplägg och ja, det var riktigt lyckat helt enkelt.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och kolla Solsidan. Har känt mig lite sliten på sistone och hoppas att det inte är förkylning på gång. På fredag åker vi upp till Aktivitus och då vill man ju vara riktigt pigg.

Kommentarer