Smågodis en tisdag förmiddag

Trött, tröttare, tröttast... men stolt över att jag gav mig ut i det iskalla garaget efter jobbet. Cyklade bara en timme, men för första gången på länge körde jag på lite högre puls under andra halvan av passet. Det kändes jättebra!

Det är en stor skillnad mentalt. Att ha sina mål och sitt fokus över ett år fram i tiden.  Normalt  har man sitt veckoschema att klara, nästkommande tävling eller någon personlig tröskel att ta sig över. Allting räckbart. Nu känns det som att det är oceaner av tid mellan nuet och målet.

Min starkaste morot är mina positiva upplevelser från året som gick. Sådär kul vill ja ha det igen! Sådär stark (starkare) vill jag känna mig igen!

Nu måste jag få bukt med mitt okontrollerade ätande. Äter snart allt jag kommer över för att bota illamående och trötthet. Till och med smågodis på förmiddagarna - det är ju extremt inte ok! Har börjat med åksjukemedicin. Det ska nog hjälpa. Också lite stramare tyglar. Allt man lägger på sig ska ju trots allt bort igen.

Kommentarer