Att överleva och vara belåten

De senaste dagarna har varit energikrävande - eller så är det jag som varit ovanligt energilös - och orken har bara precis räckt till det viktigaste. Lämna och hämta på dagis, amma, laga mat, tvätta, söva, träna... jag tror varje dag att jag även ska hinna något på "att göra listan", men jag gör det sällan. Till min frustration!  


Har påbörjat en treveckors period med lite tuffare träning än innan. Har två intervallpass kvar denna vecka, sen är första veckan gjord. Det är pass som sliter, det känner jag. Särskilt när det är svårt att få till återhämtning och vila. Tidigare ikväll körde jag ett riktigt vidrigt pass på Monarken och mådde så dåligt så jag började undra vad i hela världen jag håller på med. Men nu mår jag bättre och kan snart krypa ner i sängen, mycket belåten med att ha gjort både ett rejält styrkepass i garaget på förmiddagen och ett vidrigt Monarkpass (och överlevt) på kvällen.



Kommentarer