DNS på Ränneslätt men sol och antistress i Mora


Att små muskler kan göra så f...t ont! Mina smärtor i höger skuldra, som jag jag högaktat sket i till att börja med, visade sig ge mer problem än jag kunde drömma om. Över två veckor av konstant smärta bjöd de små rackarna mig på. Idag känns det lite bättre. Ett högst ovälkommet avbrott i träningen och DNS på Ränneslättsturen imorgon. Skittråkigt och frustrerande, men vet ni vad... just nu tillbringar jag semesterns första dagar i Moraparken, solen skiner och det är högsommarvärme. Barnen har badat, käkat glass, skrattat, lekt... jag har gjort ett lätt, men härligt, cykelpass till Eldris och livet är riktigt bra, trots att jag inte står på startlinjen imorgon.

Istället väntar Orsa Grönklitt och björnparken. En dag med hundra procent fokus på barnen och vackra Dalarna. Det ska bli underbart.

Så nu sänker jag axlarna,  glömmer allt som stressat och slitit under våren och njuter av friheten på två hjul. Livet är fint.








Kommentarer