God Jul och Gott Nytt HjulsnurrarÅr!


Hej hjulsnurrläsare, har du en bra lillejulafton? Jag hoppas det. Och jag hoppas att din jul fortsätter så, med mycket hjultrampande, eller vad nu DU älskar att göra, god mat och mys.

Själv har jag åkt på världens förkylning. Precis som förra året. Och 2015. Och 2014. Så jag och julen har en del otalt. Och ska jag vara ärlig så är jag rejält besviken. Jag hade verkligen sett fram emot att göra massor av kul med barnen, träna hårt och äta gott. Men, men det finns det som är värre. Förkylningar går över.


Epic Israel 2017

Lilla jag och alla stora cykelupplevelser

Funderade lite på allt som hänt sedan förra årets julfirande. Men  herregud, så mycket häftigt som hänt under det här cykelåret! Jag är så otroligt tacksam för att lilla jag har fått vara med om så många stora cykelupplevelser!  För några år sen hojjade jag lite på skoj och nu kan jag se tillbaka på ett år med internationella tävlingar, etapplopp och grymma träningsresor. (Se min årssummering här >>)

Och det är dessutom så att jag numera också får jobba med det jag älskar!

Tack Tomten, det blir en rejäl skål gröt på trappan till dig ikväll.





Etapplopp och Cykelkids överst på önskelistan 2018

Vet du, ju mer jag cyklar, desto mer älskar jag det! Jag vill bara ha mer! Fler träningstimmar, fler tävlingar!

Allra överst på min önskelista står det fler etapplopp. Cape Epic i Sydafrika är, och kommer alltid att vara, den största drömmen. Men det finns fler lockande flerdagarstävlingar. Jag hade exempelvis gärna kört Epic Israel igen och kanske även Andalucia Bike Race. Transalp är lockande, men jag har också hört en del mindre bra om den tävlingen. Sen finns det också andra sydafrikanska etapplopp som är intressanta. Vi får väl se, men jag har börjat dra i några trådar och hoppas på att komma vidare med en väldigt spännande tanke.

På listan finns också önskan om en bra fortsättning på Cykelkids. Jag vill att Hjalmar, Signe och alla andra barn här i trakten ska få möjligheten att ha riktigt kul på sina hojjar. Precis som jag har.

Nähä, dags att stänga datorn. Snart väntar julfirande med mamma, pappa, L-P, Tina och alla barnen.

Önskar dig God Jul och Gott Nytt År!



Kommentarer