Livskvalitet i brödform

Imorse vankades det nybakat filmjölksbröd till frukost. Livskvalitet i en brödform! Kolla in receptet - det var enkelt, snabbt och smidigt och blev jättegott!

Just nu sitter jag och smuttar på en kopp kaffe och njuter av att vara nytränad och mätt i magen. Det vankades lunchträning idag, eftersom jag ska jobba ett par timmar ikväll. Sedvanliga tjugominutersintervaller men med osedvanligt bra pulsnivå. Riktigt nöjd! Tyvärr fick jag problem med ena sätesmuskeln, så nu får det bli massage med foam roller. Fast det står det på agendan ändå, för min PT Jonas tyckte jag var bedrövligt spänd och dåligt stretchad och har satt in ett dynamiskt massagepass som hemläxa - att göra så ofta som möjligt.

Tillbaka till jobbet.

Kommentarer

  1. Åååh den där spända sätesmuskeln känner jag igen ;) Hoppas du får bukt med din så att det inte går så långt som för mig...

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan bli rejäla problem. Känner flera gamla fotbollskompisar som har problem. Gäller att få bukt med det i tid. Men du verkar ju vara i form nu! Kul!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar