Jul i hälsans tecken

Vid denna tiden på året är det svårt att upprätthålla en tillfredsställande träningsmängd. Det är ju så mycket som ska hinnas med och orken är inte som bäst. Men, i år har vi bestämt oss för att veckan innan jul ska bli en riktigt bra träningsvecka så att vi kan sätta oss vid julborden nöjda och hungriga och bara njuta.

I fredags fick jag behandling av Roine och trots att jag inte kunde vila som jag borde efteråt (pga av julklappsinköp) har det verkligen blivit bättre! Jag har både kunnat träna styrka och ett rejält cykelpass i helgen. Körde 3x20 min tidigare idag och känner fortfarande hur förbränningen sjuder i min kropp. Underbart!

Nu ska vi snart få våra nya program av Mattias och jag känner mig redo och laddad för en lång julledighet i hälsans tecken.

Kommentarer