Så mycket bättre

Skönt att vara tillbaka i träningstagen. Tyvärr har Ulf känt sig hängig ett par dagar, men det skapade å andra sidan möjlighet till ett lite längre Monarkpass för mig igår. Ovanligt för en måndagkväll. Och en helt perfekt start på träningsveckan. 3x20 minuters EB-intervaller till TV4Play och Så mycket bättre. Ett fint pass. Och ett bra avsnitt med Maja Ivarsson som huvudperson. Och en go hunger när jag vaknade imorse.

Idag var första jobbdagen efter Hjalmars halsfluss och det blev en riktig skitdag. Vissa dagar har jag bara så svårt för det här med distansarbete och kollegor överallt utom på samma kontor som jag själv. Det hade varit mysigt att ha någon att avhandla smått som stort med helt enkelt. Nån som hade saknat sin gamla kollega litegrann. Då var det skönt att komma hem, dra på gymkläderna och bara köra. Kände mig lite stressad över att Hjalmar och Ulf väntade hemma med kvällsmaten, så jag körde mitt 90 minuters pass på 60 minuter. Det var jobbigt. Men riktigt kul. Och PT Jonas var oroad över min smärta efter löppasset. Vilken grymt engagerad PT jag har turen att ha!

Nu borde jag slå igång jobbdatorn och ta kontroll över min jobbsituation. Men nej, det finns ingen energi till det. Det blir lite matplanering inför en mysig adventsbjudning till helgen istället. Så mycket bättre.

Kommentarer