Härliga höstdagar

Med det fantastiska höstväder som vi har kan man inte vara annat än nöjd och glad, trots förkylning (men den verkar ge med sig nu). Igår for jag och mina små till mormor och morfar på campingen och det blev en härlig stund med flottfärd, lek och fika. Att Signe bjöd både mormor och morfar på varsitt leende förgyllde dagen. Campingen är fantastisk alla tider på året, men jag undrar om den inte är allra bäst på hösten trots allt. Eller är det jag som helt enkelt alltid favoriserar hösten?

Den här killen älskar att springa. Så här borde han få rasta sig varje dag.

Mitt treåriga bushjärta som tar så mycket energi just nu.

Sveriges vackraste höstcamping? Jaaa!
 
Nu längtar jag efter en tur med min nya cykel. Ulf gjorde en del justeringar häromdagen och det kändes riktigt bra när jag testade den runt kvarteret.
 

 
 
 


Kommentarer