Julfirande x 2

De senaste dagarna har gått i ett rasande tempo. Julfirande x 2 och sena kvällar med oroliga nätter. Idag är jag trött. Så trött att det värker lite i halsen och huvudet. Ulf har varit dunderförkyld hela veckan innan jul men har kämpat på så att vi ändå skulle hinna alla julförberedelser, inköp och annat. Och så att jag ändå har fått träna. Det är jag så tacksam för. Julen blir ju väldigt mycket trevligare om man får träna. Fick också till två snabba intensiva intervallpass under lille julafton och igår på julafton. Det bästa hade såklart varit långa utepass, men jag är nöjd ändå. Men idag blir det nog vila på grund av sömnbristen.

Annars är motivationen på topp! Jag har fått mitt program av Mattias på Aktivitus och jag har satt upp nya vikt-, kost- och träningsmål för kommande tre månader. Jag tror att jag skriver om dem en annan dag. Just nu är det bara en snabbis vid datorn innan de små återigen kallar. Hjalmar är inne i period där han kräver konstant uppmärksamhet och Signe behöver ju helt naturligt mig väldigt stor del av dagen.

Våra små älsklingar
 
Julen är en härlig tid. Nu väntar lugna hemmadagar och förhoppningsvis slipper vi fler förkylningar så att vi kan kombinera det vi gillar mest: träning och mys.

Kommentarer