Påskafton i vårsol men på hemmaplan

Näpp, det blev ingen tävlingscomeback för mig. Men det blev en jättebra cykeldag för Hjalmar och Ulf. Den yngre av de två var mycket entusiastisk och cyklade barnracet tillsammans med kusin Tilde och pappa. Efteråt förkunnade han stolt till alla och en var att han vann (vilket kanske inte var riktigt sant). men han vann såklart på så vis att han tyckte det var jättekul. Ulf gjorde en helt okej tävling, trots vurpa. Jag tycker hans ka vara nöjd med tanke på förkylningssituationen här hemma.






Jag och Signe har trots allt haft en mysig påskafton på hemmaplan. Hon har sovit ganska mycket och jag har passat på att trädgårdsarbeta i vårvämen. Riktigt skönt. Fick mig en go kopp kaffe i solen. Inte dumt alls.


Min hals är fortfarande skum, så det hade definitivt varit riktigt dumt att cykla idag. Men kul hade det varit. Tur att det snart är X-cup igen!



Kommentarer