Team Rudy Projekt - Suunto & jag

Cykelsäsongen 2015 kommer att få en extra dimension för mig - den fantastiska känslan av att vara med i ett lag! Jag kommer att vara en del av "Team Rudy Projekt - Suunto"!

Teamet består av åtta målmedvetna, cykeltokiga och tävlingsglada sydsvenskar från CKX.
2015 gör vi, med stöd av bland andra Rudy Projekt, Suunto, Trek och MC Center, en gemensam satsning för att utvecklas individuellt och som lag. Vi vill såklart också sprida cykelglädje och inspirera vår omgivning.

För mig är det väldigt motiverande att vara med i ett lag och jag hoppas att det ska få mig att utvecklas ytterligare som cyklist. Jag hoppas att vi inom laget ska stötta varandra i tränings- och tävlingssammanhang, att vi ska dela erfarenheter och kunskap och vara varandras inspirationskällor. Och framförallt, att vi ska ha roligt!

Cykelentusiaster i Team Rudy Projekt - Suunto är:

  • Helen Nilsson
  • Terecia Johansson
  • Sandra Backman
  • Nellie Larsson
  • Alexander Lapajne
  • Martin Wenhov
  • Jerry Olsson
  • Per-Erik Nilsson
Följ oss gärna på: https://www.facebook.com/Rudy.Projekt.Suunto

Grönt är skönt! #Trek#

Intresserad av att samarbeta med oss?

Vi kan bli din närkontakt med svensk och dansk mountainbike. Tillsammans gör vi hundratals tävlingar i Sverige och Danmark varje år. Vi kör både cross country och långlopp och vi syns i såväl elitklass som motionärsled. Vi vill sprida cykelglädje och inspirera vår omgivning. Och vi vill självklart vara goda ambassadörer för de företag som väljer att stötta vår satsning.Per-Erik ”Pelle” Nilsson är såväl lagledare som lagmedlem. Han är också vår kontaktyta mot våra samarbetspartners. Välkommen att kontakta Pelle om du vill ha närkontakt med svensk och dansk mountainbike! per-erik.nilsson06@bredband.net