Bästa slutet på 2015. Mot 2016!

En helt fantastisk cykeldag på Hallandsåsen, med ett gäng skrattiga, sprattiga tjejer och två goa gubbar, avslutar mitt cykelår 2015. En händelserik och utvecklande säsong fick bästa tänkbara slut. Hallandsåsen i höstfärger, sol och torra stigar. Men framförallt sällskapet! Så härligt att cykla med andra. Det gav energi!

Rekade för 1 vecka sen... sönderkört idag.
Men det gick bra ändå=)

Smörgås och kaffe i Snapphanestallarna... nice
 
Har haft några veckor när jag cyklat bara för att det är skönt, roligt, grymt, underbart... och har passat på att både ta down hill lektion med Vilse på Vallåsen Bike Park (vilket kan rekommenderas - så himla skoj) och mys- och rekcykla med Ulf. Men som alltid när min kropp inte får gå på högvarv så blir jag otålig. Jag vet att vila är bra. Och skönt. Men jag längtar alltid efter känslan av rejäl träning i kroppen. Jag älskar den känslan.

Teknikträning på Vallåsen Bike Park - sjukt kul


När man myscyklar hinner man fota... nu är det slut med det!

Imorgon är en ny dag. Och första dagen på nästa säsong! Jag är så himla inspirerad. Jag vill bli bättre. På allt. Börjar mitt nya träningsupplägg med ett hemmatest imorgon kväll. Nu kör vi!