Vilken cykelhelg!

Igår fick jag ett helt grymt morgonpass i Skummeslöv. Klar höstluft och skogen som var så vacker. Körde tre tjugominuters intervaller och lyckades hålla pulsen runt mjölksyratröskeln nästan hela tiden. På vägen hem var jag riktigt riktigt trött. Väl hemma var det skiftbyte och Ulf gav sig ut på racer med Magnus. Två timmar senare sammanstrålade vi hos svärmor och svärfar. Där fick vi köttbullar. Efter maten vankades det kaffe och hemmakokt hallonsylt. Det kan inte bli bättre...

Framåt kvällen hämtade vi ett gammalt skåp och två pinnstolar i ett obebott gammalt hus som svärfar äger. Här ska det målas! Vi har massor av inredningsplaner just nu. Det är otroligt kul. Jag har inga som helst behov av att jobba. Kunde lätt ägnat hela dagarna åt att träna och greja hemma. Igår yttrade Ulf till och med de osannolika orden "jag tror vi får ta träningsfritt nån vecka så vi får gjort allt vi planerat". Vi får se.

Idag hade jag lyxdag. Var på Kullaberg med några vänner från CKX och roade mig hela förmiddagen. Det var osannolikt fint. Och fantastiskt kul cykling. Klarade ett dropp som jag verkligen inte vågat för nåt år sen och kände rent generellt att det flöt på bättre än tidigare. Det var några partier som var alltför tekniska för mig, men det var ändå jättekul! Var lite orolig för knät, men det känns helt okej. När jag kom hem möttes jag av ett nystädat hus, tömd tvättkorg och en kopp kaffe framför brasan. Det kan inte bli bättre... igen!

Kommentarer