Bendarr

Äntligen lite bendarr! Idag gjorde jag ett intervallpass på lunchen. Och det kom att bli mitt bästa pass hittills detta år. Det var till och med så jag kände lite shaky legs när jag klev av cykeln. Körde 4x10 minuter 5-10 slag under normal tröskel. Det sägs att man under graviditeten får en pulsförhöjning på cirka 10 slag, men jag upplever inte att jag fått det ännu, så min tröskel ligger nog fortfarande runt 160. Jag är jättenöjd med mitt pass.

Den här veckan är otroligt intensiv. Har en viktig händelse på jobbet på lördag som kräver mycket förberedelser, samtidigt som både Ulf och jag ska hinna träna. Det är lätt att sätta sina träningsbehov åt sidan för andra saker och andras behov, när målen för ens träning är vaga och långt borta, samtidigt är det lika viktigt nu som annars och jag försöker verkligen stå på mig och vara fokuserad på att genomföra det jag bestämt mig för.  

Kommentarer