Välkommen Signe

I helgen hade vi välkomstmiddag för Signe. Hjortkött och rotfruktsgratäng stod på menyn, samt kantarellstubbar till förrätt och äppelpaj till efterrätt. Det är inte ofta man bjuder hela släkten på trerätters och visst är det mycket jobb, men också väldigt roligt. Bjudningen blev lyckad på alla sätt och ett fint minne för livet.




När det blir lite mycket så säger ofta min hals ifrån. Den blir irriterad helt enkelt och jag tvingas dra ner på tempot eller/och avstå träning helt enkelt. Så även denna gång. Jag har därför inte vågat träna på några dagar. Jag känner direkt otillfredsställelse och abstinens. Maten smakar inte lika gott, sömnen blir lidande och tålamodet blir lite sämre.

Nu hoppas jag att kunna träna cykel igen imorgon tisdag och onsdag, styrka på torsdag och sen vara fit for fight på fredag då jag ska testa mig på Aktivitus i Göteborg. Om några veckor kan jag se fram emot ett rykande färskt träningsupplägg för kommande fyra månader.

Kommentarer