Fyraårsfirande och tävlingsnerver

Idag fyller vår Hjalmar fyra år. Denna smarta, snabba och alltid tävlande (och enligt honom själv vinnande) underbara lille kille som förändrade min värld totalt. Vi firade honom igår och det blev en riktigt härlig födelsedag med massor av fina presenter, bus och gofika.

Mammas glasstågstårta har blivit en tradition

Studsmattan stod i trädgården på morgonen... lycka!
 
Signe passade på att mysa med mormor
 
Ikväll är födelsedagsbarnet hos mormor och morfar, eftersom vi andra åker till Danmark för 12-timmars tävlingen H12 ruggigt tidigt imorgon bitti. 4.30 ringer kockan. Ulf körde i ett CKX-lag förra året och i år är det min tur. Jag ska köra i ett lag med tre andra riktigt duktiga tjejer så det ska bli kul men det är också nervöst. Tävlingspremiärsnerver så det heter duga! Har ju inte tävlat sedan hösten 2012, så det är ett tag sedan. Vet naturligtvis inte alls vilken nivå jag håller jämfört med de andra i laget, men jag ska göra mitt allra, allra bästa och tänka på att träningen gått bra och att jag är hyfsat väl förberedd.


Kommentarer